زود رسیدن به « انزال »

روزهای بارداری یک مادر بزرگ

برای همه مادران امروز

 

مرد برای آنکه در آمیزش جنسی ، هم خود لذت ببرد و هم همسرش را خشنود سازد باید زود به « انزال » نرسد . مدت آمیزش باید میان پانزده تا بیست دقیقه طول بکشد . مردی که زودتر از یک ربع ساعت به « انزال » برسد ، از نظر جنسی ناتوان است .

اگر مردی در گذشته به این ناتوانی نبوده و به طور ناگهانی دچار شده است این ناتوانی ناگهانی ، تنها یک علت دارد و آن داشتن انگل روده یا معده می باشد .

انگل های دستگاه گوارش معمولا به سه شکل ( سه نوع ) هستند :

-         کرم معده . دراز و تیره رنگ

-         کرم کدو . کوچک ولی به شمار زیاد که در کیسه ای درون دستگاه گوارش جای دارند .

-         کرم روده . سفید رنگ و ریز و به باریکی نخ.

این سه نوع انگل

که از خوردن غذاهای نامناسب یا همنشینی با شخص انگلدار ، در انسان پیدا می شود ، در دستگاه گوارش به زاد و ولد می پردازند و زیاد می شوند و کارشان خوردن مقداری از شیره غذای انسان است که برای بدن انسان بسیار لازم است . غذا پس از گوارش در معده ، به صورت « شیره غذا » در می آید و همین شیره غذا است که جذب بدن شده و نیروی لازمه بدن را تشکیل می دهد . ولی انگل ها در معده یا روده شخص مبتلا مقداری از این شیره غذا را می خورند و این کار را شب و روز انجام می دهند و تا زمانی که از میان نرفته اند به این کار زیان آور خود در معده یا روده شخص مبتلا ادامه می دهند . در نتیجه ، شخص مبتلا روز به روز از نظر جسمانی ضعیف تر و ناتوان تر می شود . گذشته از این ، انگل ها دارای قلاب (= چنگک)

های تیز هستند و هرگاه که معده شخص مبتلا از غذا خالی باشد ، آن انگل ها با آویختن این چنگک ها به جداره معده یا روده و زخم کردن آن ، به جستجوی باقیمانده شیره غذا می پردازند و در چنین حالتی شخص مبتلا دچار درد و سپس بی حالی و سستی می شود و چشمانش خوب نمی بیند و سرش گیج می رود .

رفته رفته این سستی و بی حالی و نزاری به دستگاه تناسلی شخص مبتلا نیز سرایت کرده و پس از چند هفته ، او را به ناتوانی جنسی ( یعنی « زود انزال کردن » دچار می سازد.

بدینسان می بینید که این انگل ها چه موجودات زیان آور و خطرناکی هستند و باید هرچه زودتر آنها را نابود کرد ، تا بتوان دوباره تندرستی خود را باز یافت .

برای نابود کردن انگل های سه گانه ، می توان طبق دستور زیر عمل کرد :

( الف ) در مورد « کرم معده » ، چند روز پشت سر هم باید هر روز مقدار دویست گرم تخم کدوی خام پوست کنده خورده شود . البته خوردن این مقدار تخم کدوی خام باید پیش از ظهر انجام بگیرد چون اگر بعداز ظهر یا شب خورده شود جذب بدن نشده و اثری بر انگل ها نخواهند گذاشت .

( ب ) از ریشه درخت انار هم می توان به طریق زیر استفاده کرد :

باید مقدار یک مشت « ریشه درخت انار » در قوری ریخت و در آب جوش دم کرد و این « دم کرده » را خورد . پس از سه بار مصرف ، انگل ها نابود خواهند شد .

( ج ) در مورد « کرم کدو » بیمار پس از آنکه تخم کدوی خام یا دم کرده ریشه درخت انار را خورد و آنگاه نیاز به قضای حاجت پیدا کرد ، باید یک تشت آب ولرم آماده کند و نشیمن خود را در آب ولرم فرو برد و در حال انجام دادن قضای حاجت ، صبر کند تا انگل ها و سپس « کیسه انگل ها » از نشیمن او بیرون آید و در آب بیفتد . تا زمانی که این کیسه انگل ها از نشیمن بیمار بیرون نیامده ، دستگاه گوارش آن شخص هنوز پاک و سالم نشده است . و روشن است که وقتی هنوز آن شخص دارای انگل روده یا معده است ، ضعف جسمانی و ناتوانی جنسی اش هم برطرف نخواهد شد . از یک سو دستگاه گوارش او در اثر بودن انگل ها آسیب خواهد دید و از سوی دیگر دستگاه تناسلی او به علت بودن آن انگل ها در معده یا روده ، ناتوان و نارسا خواهد بود . وقتی هم که دستگاه تناسلی مردی خوب کار نکند وی نخواهد توانست به طور کامل و شایسته با همسر خود آمیزش جنسی بکند و بدین طریق ، هم خود و هم همسرش را ناخشنود خواهد ساخت و زندگی زناشوئی اش تلخ و ناگوار خواهد گردید .

بنابراین شخص مبتلا به انگل روده یا معده باید با داروهایی که شرح دادیم ، هر چه زودتر خود را از شر انگل ها و کیسه آنها رهایی بخشد و چنانچه به طریق مذکور نتوانست از شر انگل ها خلاص گردد حتما به پزشک مراجعه نماید .

باری ، پس از آنکه مبتلا از انگل ها و کیسه مربوطه آن نجات یافت باید برای نیرومند کردن خود از خوراک ها و میوه های زیر استفاده کند .

-         کباب بره ( از جنس « نر » )

-         ماهی با پیازچه و یکی دو دانه فلفل تازه

-         میگو با پیازچه

-         نارگیل یا شیر نارگیل

-         آمیخته آب هویج و شیر نارگیل

-         آمیخته شیر موز با آب هویج

-         موز یا شیر موز

-         زعفران پلو با پیازچه

-         توت فرنگی .

هر روز دستکم باید یکی از غذاها یا میوه های آورده شده در بالا خورده شود . امکان دارد که شخص پس از بهبود یافتن از شر انگل های روده یا معده همچنان دچار ناتوانی جنسی ، یعنی « زود به انزال رسیدن » باشد . در این صورت چنین شخصی حتما بر اثر بیماری « جلق زدن » در گذشته ، گرفتار ناتوانی جنسی شده است .

پیش از این گفتیم که « جلق زدن » بیماری خطرناکی است که می تواند در اثر تکرار ، برای شخص عارضه های جبران ناپذیر پیش آورد . یکی از آن عارضه ها همین « زود به انزال رسیدن » است . مردی که در نوجوانی و در آغاز جوانی به « جلق » مبتلا شده است ، اکنون که بزرگ شده و زن گرفته و زندگی خانوادگی تشکیل داده است و می خواهد خود و همسرش را از لذت آمیزش جنسی برخوردار کند ، ناگهان می بیند که در اثر ( زود انزال شدن ) نه خود می تواند لذت ببرد و نه می تواند همسرش را خشنود سازد . در نتیجه ، زندگی زناشوئی اش تلخ شده و چه بسا که خدای ناکرده در معرض از هم پاشیده شدن قرار بگیرد . چنین مردی مسلما از عمل زشت « جلق زدن » در گذشته و نوجوانی اش پشیمان شده و می خواهد از هر راهی که ممکن است به « سلامت جنسی » دست یابد و خود را از شر بیماری « زود انزال شدن » نجات دهد ، تا از تلخ شدن و پاشیده شدن زندگی زناشوئی اش جلوگیری کند . اگر نتواند راه درست درمان ناتوانی جنسی خود را پیدا کند بدون شک دچار ناراحتی اعصاب خواهد شد . می دانیم که مرد برای آنکه بتواند در هنگام آمیزش جنسی خود و همسرش را خشنود سازد باید از آرامش اعصاب برخوردار باشد . آرامش اعصاب در هنگام آمیزش بسیار لازم است .

در این جا ما به این دسته از مردانی که در گذشته و در نوجوانی با دست زدن به عمل نکوهیده « جلق » باعث ناتوانی جنسی و ناراحتی اعصاب شده اند ، یاری می رسانیم تا با بکار بستن برنامۀ غذایی زیر تا اندازه ای سلامت جنسی و روانی خود را باز یابند و کانون زندگی زناشوئی خود را شیرین سازند . آن برنامۀ غذایی ( که حاوی ویتامین « ب » ) علاوه بر نیرو بخشیدن به بدن بطور کلی برای آرامش بخشیدن به اعصاب نیز بسیار سودمند است :

-         سیرابی همراه با یکی دو دانه فلفل تازه

-         کله و پاچه همراه با پیازچه

-         دل ، جگر ، قلوه همراه با پیازچه

-         موز یا شیرموز

-         نارگیل یا شیر نارگیل

از برنامۀ غذایی که بگذریم ، دو راه دیگر هم برای کاستن از « شتاب انزال » هست که آنها را یادآور می شویم :

( الف ) مرد می تواند هنگام آمیزش جنسی از « کاپوت » استفاده کند ، البته این کار باید با رضایت زن باشد ، زیرا پاره ای از زنان از به کار بردن کاپوت توسط شوهرشان راضی نیستند . بهر حال باید این کار با رضایت زن باشد .

( ب ) پیش از آن که این فصل از سخن ما ( یعنی فصل « زود به انزال رسیدن » ) به پایان رسد ، بهتر است نکته ای را یادآور شویم : گروهی از مردان که در نوجوانی و آغاز جوانی از عادت های زشتی مانند « جلق زدن » پاک و مبرا بوده اند و به جز گاه به گاه آنهم تنها در خواب و در حال « احتلام » از آنان « منی » بیرون نیامده و در سلامت کامل « جنسی » هستند ، پس از آن که ازدواج کردند ، در یکی دو ماه اول ازدواج چنان به همسر خود عشق می ورزند و چنان گرم و حرارتی اند که بی اختیار پیش از آنکه خود بخواهند یا همسرشان به لذت کامل رسیده باشد زود به انزال می رسند و « منی » از آنان بیرون می آید . چنین مردانی نباید دچار بیم و نگرانی شوند و برای درمان خود اقدام های بی مورد بکنند . زیرا این « شتاب انزال » آنها طبیعی است و از حرارت بسیار آنها و سلامتی کامل جنسی آنان سرچشمه می گیرد . پس از یکی دو ماه که از ازدواج آنها گذشت و گرما و حرارت جنسی فراوان آنها فروکش کرد ، خود به خود به حد متعادل می رسند و آنگاه خواهند توانست هم خود و هم همسرشان از عمل آمیزشی جنسی لذت کامل ببرند و خشنود گردند .

 http://shabahang.epage.ir/fa/module.content_Page.69-15_PageLimit.4.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,ساعت 11:41 توسط ملوس| |


آخرين مطالب
» چگونه اوضاع مالی خود را کنترل کنیم؟
» ۱۰ ترفنـد بـرای جلب محبـت مـادرزن !
» اقلام واغذیه های خطرناک
» عمـده مشـکلات سفـره ایـرانـی
» حنا و فرزند نیکو "
» کاسنی و فرزند پسر
» نکات ضروری جماع
» زبان باز کردن طفل
» دستورات بهداشتی معصومین علیهم السلام در باب کودک
» تقسیم روزی در بامداد
» در حین آمیزش
» عوامل طبیعی و تأثیر آن ها بر روی بدن(حین امیزش)
» مردان چگونه مقدار اسپرم خود را افزايش دهند
» تاثير رابطه جنسي بروي سلامتي
» جکوزی در تضعیف قوای اسپرم موثر است
» درمان انواع بيماريهاي جنسي با گياهان دارويي
» 7 درمان فوری و طبیعی برای سرماخوردگی
» راز های نهفته در شاهنامه فردوسی از طب سنتی
» معجون‌هاي طبيعي براي درمان معده درد
» مغز و اعصاب در منظر اسلام

Design By : Pichak